Teemanumero 01/2002: opetuksen ja oppimisen arviointi | Pääkirjoitus »
Yleistä
Tenttimuotoja
Siirry Optima-oppimisympäristöön »
Yleiset ohjeet »
Tekijät »
Kirjallisuutta »
Artikkelit
Pääkirjoitus »
Tentti järkeväksi osaksi koulutusta yliopistossa »
Millaisia tenttimuotoja opettaja voi hyödyntää? »
Arvionnin perusmuodot »
Matriisiarviointi tentin arvioinnin apuvälineenä »
Vain itse voi näyttää »
Portfoliotentti »
Portfolio yliopisto-opiskelun työvälineenä »
Palaute on lahja »
Palautetta opetuksesta »
Palautteen antaminen työyhteisössä »
Palautetyökaluja
Palautelomakkeita »
Palautepäivät »
Vertaispalautteesta »
Itsearviointiraportteja »
Kurssipalautteen kerääminen »
Vinkkejä palautekeskusteluun »
Palaute verkkokeskustelussa »
Mallintavat Ongelmakeskeinen » Pikaraportit » Posteritentti » Ideakortit » Portfoliotentti » Tulevaisuusverstas » Tutkimusprojektit » Päiväkirjatentti »
Simuloivat Draamatentti » Avoimen, provosoivan ongelman tentti » Simuloidut potilaat »
Murretut Kirjadialogitentti » Luentodialogitentti » Kotitentti »
Keinotekoiset Perinteisen tentin variaatioita » Monivalintatentit »
Videoleikkeet
OY:n vararehtorin Jouni Koiso-Kanttilan näkemyksiä tenteistä »
Millainen on hyvä tentti? »
Tenttien merkitys opiskelijalle »
Palautteesta ja tenttien arviointi- kriteereistä »
Espanja ja tentit? »
Ihannetentti ja arviointi »
OY:n suomen kielen yksikön palautejärjestelmä »
Huom! Tutustu palautejärjestelmään » Käyttäjätunnus: demo Salasana: demo1
Koulutuspäällikkö Asko Karjalainen: Tentti on ongelma- tilanne »
Katharsis- elokuva »
Haku Internetistä »
« Takaisin | Etusivulle »
© www.tievie.fi